توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قرمز توسط ستاد فهمای کهگیلویه و بویراحمد

به همت موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم، ۲۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

«علیرضا دولت آبادی» ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر در حاشیه آئین توزیع گوشت قرمز که در محل مسجد قبا دولت آباد یاسوج صورت گرفت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در ادامه رزمایش کمک های مومنانه ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به توزیع گوشت قرمز بین نیازمندان می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توزیع ۲ هزار ۴۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان استان که به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر صورت می گیرد، اظهار کرد: کار توزیع و شناسایی نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری در مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه تهیه این بسته های گوشت قرمز به همت موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و برنامه سمت خدا انجام شد، ادامه داد: این بسته ها به نیازمندانی که توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد هر شهرستان شناسایی می شوند، اهدا خواهد شد.

 

دولت آبادی گفت: در این مرحله از توزیع بسته های گوشت قرمز شهرستان های بویراحمد و چرام در لیست توزیع نبوده و دلیل آن نیز دریافت بسته های گوشت قرمز در نوبت قبلی توزیع است.

کد خبر 1079662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha