آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی نقش مهمی در آموزش نیروهای کار جامعه دارند

جهانگیری با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی نقش مهمی در آموزش نیروهای کار جامعه دارند گفت: لازم است مدیران آموزشگاه‌ها توجه ویژه‌ای به امر آموزش داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شب گذشته در نشست با رئیس اداره فنی و حرفه‌‏ای و مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خواهران و برادران شهرستان اندیمشک که به مناسبت هفته ملی مهارت برگزار شد اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه‌‏ای باید از تربیت افراد برای بازار کار با فراهم کردن مهارت‏‌‌ها و دانش لازم قدم بردارد و همراه با آموزش عمومی، شخصیت و منش افراد را نیز پرورش دهد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: اندیمشک ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌هایی همچون کشاورزی، پرورش دام، طیور، آبزیان و حمل و نقل ریلی و جاده‌ای دارد و از مردمانی باسواد و پتانسیل‌های خوبی هم در حوزه نیروی کار برخوردار است.

 

وی اذعان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌‏ای بسیار مهم هستند که انتظار می‌‌‏رود دانش‌‏آموختگان آن، در ورود به دنیای واقعی کار از سازگاری نسبی برخوردار باشند.

 

جهانگیری تصریح کرد: آموزشگاه‌های مهارت‌آموزی نقش مهمی در آموزش نیروهای کار جامعه دارند که لازم است مدیران آموزشگاه‌ها توجه ویژه‌ای به امر آموزش داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه فنی و حرفه‌‏ای یکی از ادارات مهم شهرستان اندیمشک است که نقش مهمی هم در جهت مهارت‌آموزی دارد عنوان کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای باید نسبت به موضوع آموزش بیشتر به جوانان اقدام کنند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه‌ای که میان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان فنی و حرفه‌ای منعقد شده، باید سربازان در پادگان‌های حوزه شهرستان، آموزش و مهارت کافی را کسب کنند.

 

در ادامه این نشست، مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌‏ای شهرستان اندیمشک نکاتی را پیرامون حوزه کاری خود بیان کردند.

 

کد خبر 1079698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha