افزایش حمایت انسانی از فلسطینی ها در لندن

فعالان ، مساجد ، اعضای جامعه ،نمایندگان مجلس محلی و به طور کلی طیف گسترده ای از مردم و سازمان ها با عقاید و مذاهب مختلف در جنوب غربی لندن برای حمایت بشردوستانه از مردم فلسطین دست به تظاهرات زده و همچنین به جمع آوری کمک های مالیاقدان کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «swlondoner»، فعالان ، مساجد ، اعضای جامعه ،نمایندگان مجلس محلی و به طور کلی طیف گسترده ای از مردم و سازمان ها با عقاید و مذاهب مختلف در جنوب غربی لندن برای حمایت بشردوستانه از مردم فلسطین دست به تظاهرات زده و همچنین به جمع آوری کمک های مالی و ایراد سخنرانی  اقدام کرده اند.

 

« Atif Bhatti» از انجمن مسلمانان «گینگستون» در این باره می گوید: مسئله فلسطین نه فقط مسئله مسلمانان بلکه یک موضوع انسانی است.

 

وی افزود:در لندن حمایت انسانی از بحران فلسطین در حال افزایش است و این حمایت باید در سراسر جهان گسترش پیدا کند.

 

عضو انجمن مسلمانان کینگستون همچنین گفت: اکثر افرادی که به مسجد می آیند نه از نظر سیاسی بلکه از دیدگاه بشردوستانه به این مسئله نگاه می کنند ، آنها احساس می کنند فلسطینی ها مستحق رسیدن به حقوق اساسی خود هستند و به همین دلیل به این مسجد می آیند.

 

در ماه ژوئن ، انجمن مسلمانان کینگستون در پاسخ به بحران فزاینده در سرزمین های اشغالی فلسطین تقریبا 16 هزار پوند برای تغذیه محرومان غزه جمع آوری کردند.

 

هدف این پروژه سازماندهی شده توسط مسلمانان ، جمع آوری پول برای غزه در پی افزایش خشونت و سختی ها برای فلسطینی هاست.

کد خبر 1079702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha