خانواده نقش مهمی در ترویج و تبلیغ نماز دارد

حجت الاسلام صباحی بر نقش مهم و اساسی خانواده در ترویج وتبلیغ نماز تاکید کرد و گفت: خانواده باید این نقش کلیدی خود را در جامعه نشان دهد.

حجت الاسلام «عباس صباحی » امروز (چهارشنبه، 6 مرداد ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: نماز در مکتب انسان ساز اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و هیچ عملی از اعمال دینی و افعال عبادی با آن قابل مقایسه نیست و اگر خواسته باشیم تعالیم و دستورات دین را درجه بندی و مراتبشان را مشخص کنیم نماز در بالاترین درجه و مرتبه تعالیم دینی قرار دارد.


دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بندر انزلی در خصوص اقامه نماز جماعت در ادارات نیز گفت: تمامی ادارات باید در امر برپایی نماز اول وقت و نماز جماعت دقت لازم را داشته باشند که در اولویت اول باشد.

 

وی تصریح کرد :در تمام ادارات باید اقامه نماز اول وقت انجام گیرد به همین منظور ستاد اقامه نماز شهرستان برای برپایی نماز در این ادارات امام جماعت فرستاده است.

 

صباحی افزود: سرکشی از تمام ادارات برپاکننده نماز جماعت در دستور کار این ستاد است و هر اداره ای که در امر نماز همکاری لازم را داشته باشد از طرف امام جمعه شهرستان و اقامه نماز استان و ستاد اقامه نماز مورد تشویق قرار می‌گیرد.


گفتنی است روز گذشته به مناسبت اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب مزار شهدای گمنام شهرستان بندرانزلی گلباران شد. 

کد خبر 1079718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha