برگزاری اعیاد مذهبی موجب تقویت بارورهای دینی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود

احسانی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: استمرار برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند موجب تقویت باورهای دینی شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه ، غدیر خم به عنوان عید بزرگ شیعیان و بزرگداشت آن وظیفه همه مسئولین و مردم است، گفت: از عید غدیر خم به عنوان عیدالله الااکبر یادشده است .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود:  این عید بزرگ فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه رفیع امامت و ولایت به عنوان رکن مهم تفکر اصیل شیعی در سطح جامعه و عموم مردم است.

 

وی اضافه کرد: ضرورت تبیین، ترویج و اشاعه فرهنگ غنی غدیر و تبیین مقام و فضایل امیرالمؤمنین علی(ع) در این دهه مبارک یک ضرورت همگانی است.

 

احسانی ادامه داد: استمرار برنامه های ارزشمند فرهنگی مذهبی می تواند موجب تقویت باورهای دینی شده و خانواده ها را از خطر آسیب های اجتماعی مصون نگه دارد.

 

وی گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان وآحاد مردم با فلسفه، بزرگی و قداست این عید بزرگ است و این فرصتها را باید بخوبی گرامی داشت.

 

احسانی اظهار داشت: نسل جوان امروز باید بیش از پیش با عید غدیر آشنا شوند، واقعه غدیر کامل کننده رسالت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله و سلم است.

 

وی بیان کرد: اینجانب عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان جهان بویژه به عموم مردم عزیز و اصحاب فرهنگ و هنر استان همدان تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند منان مسئلت دارم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

 

کد خبر 1079787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha