جشنواره کتابخوانی رضوی در شکل گیری اندیشه های دینی تاثیرگذار  است

حجت الاسلام ابراهیمی پور از مردم شهرستان آبادان برای شرکت در یازدهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و گفت: این جشنواره در شکل گیری، تقویت و تثبیت اندیشه های دینی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» ظهر امروز (چهارشنبه ۶ مرداد) در دیدار با مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان با تبریک فرارسیدن ایام دهه ولایت و عید غدیر  اظهار کرد: کتاب در هدایت بشر نقشی بسیار اثرگذاری دارد و جشنواره کتابخوانی رضوی در شکل گیری، تقویت و تثبیت اندیشه های دینی موثر است.

 

امام جمعه آبادان با دعوت از عموم مردم جهت پیوستن به شرکت در یازدهمین دوره مسابقات کتابخوانی رضوی افزود: شرکت در این مسابقات موجب تقویت باورها و اعتقادات دینی و آشنایی با سیره زندگی امامان معصوم می شود.

 

«احمد رضا دشت افکن» نیز در این دیدار با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه و تشریح نحوه شرکت در مسابقات کتابخوانی رضوی تصریح کرد: نماز جمعه مایه وحدت اقشار جامعه می شود که پیام آن، نشر معارف اسلامی و توحیدی است.

 

مسئول اداره کتابخانه های عمومی آبادان ‌اضافه کرد: شهروندان و علاقه مندان به فراگیری علوم اهل بیت (ع) به منظور مشارکت در این جشنواره می توانند پس از مراجعه به سامانه www.samakpl.ir و انجام ثبت نام، نسبت به مطالعه کتاب های مذکور و شرکت در این مسابقه اقدام کنند؛ مهلت شرکت در مسابقه تا یکم آبان ۱۴۰۰ است.

 

«رضا مردانی» نیز طی فراخوانی از عموم شهروندان و هنرمندان برای شرکت گسترده در این دوره از مسابقات کتابخوانی رضوی دعوت کرد و ادامه داد: فعالیت های صورت گرفته توسط کتابخانه های عمومی در فضای مجازی که در سطح کشوری برگزار شده، قابل تمجید و ارزشمند است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ابراز کرد: تنوع منابع این جشنواره برای رده های مختلف سنی و شیوه برگزاری آن به نحو شایسته برنامه ریزی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای جذب شهروندان و خانواده ها به مشارکت در مسابقه کتابخوانی رضوی تلاش همه ادارات و روابط عمومی ها لازم است.

 

کد خبر 1079788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha