راه اندازی پویش ملی ختم نهج البلاغه در ملایر

یار محمدی گفت: پویش ملی ختم نهج البلاغه در ملایر با هدف اندیشه و تدبر در کلام مولا علی (ع) و استفاده کاربردی از آن در زندگی راه اندازی شده است.

«ایرج یار محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با عید بزرگ غدیر پویش ملی ختم نهج البلاغه توسط کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر راه اندازی شده است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد: این پویش با هدف اندیشه و تدبر در کلام مولا علی (ع) و استفاده کاربردی از آن در زندگی است و به این صورت است که  فرد شرکت کننده با مولای خود عهد می بندد تا عید غدیر سال آینده یک دور ختم نهج البلاغه را داشته باشد.

وی با اشاره به حدیث معروف پیامبر (ص) که فرمودندروز غديرخم برترين عيد امّت من است افزود: جرج جرداق مسیحی نیز  بیان می کند که جاذبه های کلام  امام علی (ع) شوری در من ایجاد کرد که 200 بار نهج البلاغه را مطالعه کردم و امروز ما نیز باید  با شرکت در این پویش ثابت کنیم که شیعه واقعی  و پیرو مولیمان امیر مومنان علی(ع) هستیم.

 وی اضافه کرد: علاقمندان جهت شرکت در این پویش میتوانند عبارت ذیل را از طریق پیامک و یا با پیامرسان ایتا ، واتساپ و تلگرام به شماره 09188525990 ارسال نمایند .

  { اینجانب ...... فرزند ............ به شماره همراه .............. با مولای خودم علی (ع) عهد می بندم تا عید غدیر سال آینده یک دور کامل نهج البلاغه را مطالعه نمایم }

وی گفت:: در ضمن جهت قدردانی از مشارکت افراد شرکت کننده  در این پویش  جوایزی به رسم یادبود به قید قرعه اهداء می شود. 

کد خبر 1079814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha