۴ میلیارد تومان برای آزادی ۱۶ زندانی در کردستان پرداخت شد

مسئول نمایندگی ستاد دیه کردستان گفت: چهار میلیارد تومان برای آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد در استان کردستان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان در جشن بزرگ قربان تا غدیر، آزادی یک زندانی؛ آزادی یک خانواده که از طریق کمک‌های مومنانه، طرح شهید لاجوردی، سازمان اداره‌کل زندان‌های کشور و ستاد دیه کردستان  در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کل بدهی 16 زندانی که امروز از زندان آزاد می‌شوند چهار میلیارد تومان است که مبلغ سه میلیارد و 379 میلیون تومان آورده مددجو، گذشت شکات بوده است.

 

وی افزود: 171 میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین استان، 60 میلیون از خیرین تهران و 383 میلیون تومان نیز از محل تخصیص مبلغی بود که از طرف سازمان زندان‌ها، طرح شهید لاجوردی و کمک‌های مومنانه در اختیار اداره‌کل زندان‌های کردستان قرار گرفت، تامین شد.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان خاطرنشان کرد: علاوه بر آزادی این 16 نفر، از ابتدای سالجاری تاکنون 70 زندانی جرائم غیرعمد در استان آزاد شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 118 درصد افزایش نشان می‌دهد و کمک ستاد دیه استان در این راستا یک میلیارد و 93 میلیون تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته 206 درصد افزایش عملکرد را نشان می‌دهد.

 

خسروی، کمک ستاد دیه کشور به استان را به صورت بلاعوض، در چهار ماه اول امسال 564 میلیون تومان بیان کرد و گفت: این رقم امسال افزایش 291 درصدی نشان داده است.

 

وی به گذشت شکات پرداخت و گفت: امسال سه میلیارد و  385 میلیون تومان با 153 درصد افزایش عملکرد در حوزه گذشت شکات داشتیم.

 

مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان بیان کرد: نقدینگی مددجویان 29 درصد افزایش عملکرد داشته است.

کد خبر 1079910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha