رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق با همکاری سازمان بسیج در استان کرمان برگزار شد

رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق در قالب طرح شهید عباسپور با همکاری سازمان بسیج در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ حجت الله پاداش، چهارشنبه(۶ مرداد) در رزمایش «پایش و رصد مدیریت مصرف برق با همکاری سازمان بسیج مستضعفین» که همزمان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سراسر کشور برگزار شد؛ گفت: این رزمایش در قالب طرح شهید عباسپور از 15 روز پیش در سطح سپاه های استانی و بسیج اتفاق افتاده و با حضور مسئولین توانیر و اقشار بسیج همکاری خوبی انجام شده است.

 

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان اقشار بسیج افزود:طی ۱۵ روز گذشته اقدامات خوبی انجام شده که بیشتر تذکر لسانی در بسیج ادارات و دستگاه هایی بوده که می توانستند مولد برق را وارد مدار کنند.

 

 

وی ادامه داد: سپاه ثارالله هم امروز برق خود را قطع و از مولد استفاده کرد تا کمکی به مصرف برق کشور در شرایط کنونی باشد و در همین راستا ابلاغیه نهضت مردمی کردن صرفه جویی در مصرف برق به سراسر استان ابلاغ و تفاهم نامه ای میان شرکت توانیر و بسیج امضا شده که اقشار تأثیرگذار به ویژه بسیج اصناف، پزشکی، ادارات، صنعت و کارگری و...کارهای خوبی در این راستا انجام دادند.

 

 

 

پاداش همچنین رزمایش طرح ثامن پیرامون اطلاع رسانی و گفتمان سازی برای مردم در جهت بهینه کردن مصرف برق و تدوین جشنواره تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «به سوی روشنایی» را از دیگر اقدامات سازمان بسیج در استان کرمان ذکر کرد.

 

 

 

مهندس علیپور، کارشناس مدیریت مصرف برق شمال استان کرمان هم گفت: در اتاق مانیتورینگ روزانه مصرف برق ادارت رصد می شود و در صورت رعایت نکردن میزان مجاز در مصرف برق به اداره مربوطه اخطار داده و برق آن اداره برای چندساعت قطع می شود.

 

 


وی افزود:  اداراتی که از موتورهای دیزلی برای تأمین برق آن اداره استفاده می کنند و باعث افزایش میزان مگاوات برق شمال استان می شوند تقدیر و تشویق می شوند.

 

 

 

 

کد خبر 1079941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha