توزیع بسته معیشتی بمناسبت دهه امامت و ولایت در کرمانشاه

هزار خانی، گفت: با توجه به فرمان ۹ ماده‌ای مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و اعیاد قربان و غدیر سه هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمندان و کم برخوردار کرمانشاهی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، کامران هزارخانی امروز ( ۶ مرداد) در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در استان کرمانشاه گفت: این بسته‌ها با همکاری سپاه پاسداران و بنیاد جانبازان و مستضعفان تهیه و بین مردم آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود:  بسیج سازندگی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و در چند روز آینده در مناطق محروم استان توزیع می‌کند و فردا ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه توزیع می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان های مختلف از جمله کنگاور، گیلانغرب، روانسر و سایر شهرستان ها گروه های جهادی به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و سازمان بسیج سازندگی در کنار هم و با همکاری یکدیگر  این غذاهای گرم را توزیع خواهند کرد.

 

 

هزارخانی  تصریح کرد: به مناسبت  دهه امامت و ولایت  شاهد حضور فعال گروه های جهادی را تحت عنوان رزمایش بزرگ در عرصه های مختلف در خدمت مردم خواهند بود، روز جمعه ۸ مرداد ماه نیز قرار است گروه های جهادی در نمازجمعه خضور فعال داشته و در کنار آن قرائت میثاق نامه گروه های جهادی توسط دبیر مجمع گروه های جهادی در مرکز استان و در سایر شهرستان ها نیز در نماز جمعه یکی از برادران مجموعه جهادی شهرستان قرائت این میثاق نامه را در دستور کار دارند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه  تاکید کرد: این دهه تحت عنوان دهه خدمت به محرومین و مستضعفان در سطح استان و کشور در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته و به عنوان یک شروع کاری برای خدمت صادقانه در ایامی که پیش رو داریم تا روزی که کرونا و مشکلات اقتصادی و معیشتی از مردم دور شود  ادامه دارد.

 

وی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار بسته معیشتی به  ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان بین مردم آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است و این روند ادامه خواهد داشت.
 

کد خبر 1079965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha