برگزاری کنگره شعر علوی در جهرم

سروش از برگزاری نهمین کنگره شعر علوی همزمان با عید سعید غدیر خم در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری شب های شعر اهل بیت (ع)، در شناساندن و معرفی ائمه اطهار (ع) بسیار موثر بوده و سیره عملی آن بزرگواران را ترویج می کند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با تاکید بر تبیین گفتار و فضیلت های ائمه اطهار (ع) با زبان شعر، افزود: شاعران آیینی با معرفی آموزه های انسان ساز اهل بیت (ع) به تحقق اهداف خاندان عصمت و طهارت (ع) کمک می کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری نهمین کنگره شعر علوی شهرستان جهرم، افزود: این برنامه همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور شاعران آیینی شهرستان برگزار می شود.

 

سروش با تاکید بر معرفی سیره علی (ع) با زبان شعر و هنر، عنوان کرد: این مهم موجب تقویت باورهای مذهبی و گسترش ارزش های پایدار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه با عنوان «بیعت عاشقی» برگزار می شود، عنوان کرد: کنگره شعر علوی با شعر خوانی شعرای آئینی شهرستان جهرم و چاووش خوانی «سعید بهنام» خواننده موسیقی محلی برگزار می شود.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 20 و30 دقیقه جمعه هشتم مردادماه برگزار می شود، گفت: این کنگره شعر در آستان مطهر امامزاده «پیر شهدا (ع)» جهرم برگزار می شود.

 

وی با تاکید بررعایت شیوه نامه های بهداشتی در اجرای این کنگره شعر، خاطرنشان کرد: این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

سروش با دعوت از اهالی هنر برای شرکت در این برنامه، گفت: این برنامه همچنین از طریق شبکه اسکای روم کتابخانه عمومی شهرستان جهرم نیز به صورت زنده پخش می شود.

 

کد خبر 1079970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha