برگزاری آئین تجلیل از تلاشگران  اشتغال  در زندان های کهگیلویه وبویراحمد

آئین تجلیل از فعالان اشتغال و حرفه آموزی فعال در زندان های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با هفته مهارت، آئین تجلیل از فعالان اشتغال و حرفه آموزی فعال در زندان های کهگیلویه وبویراحمد امروز (۶ مرداد ماه) با حضور مدیران کل زندانها، فنی و حرفه ای، گردشگری و جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات زندان های استان برگزار شد.
 
 

«منصور بیژنی» در این آئین با بیان اینکه ارائه مهارت های مفید برای زندانیان بسیار مؤثر است، گفت: برای باز اجتماعی کردن زندانیان و بازگشت خوب آنان به جامعه، آموزش مهارت های فنی و حرفه ای، کشاورزی و صنایع دستی می تواند در اصلاح و تربیت زندانی بسیار مؤثر باشد.

 

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زندان به تصور برخی ها که شاید پشت دیوارهای بتنی افرادی فقط محبوس در بند هستند نیست، در مراکز ندامتگاهی ما علاوه بر بر نامه های ابلاغی سازمان با همکاری و همراهی دیگر دستگاه ها از جمله آموزش فنی و حرفه ای، سازمان جهاد کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری با تشکیل کلاس های آموزشی، زمینه بازگشت سعادت مندانه زندانیان و ورود به بازار کار و درآمدزایی در جامعه فراهم می شود.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته در زمینه اشتغال و حرفه آموزی از انتظار و برنامه سازمانی جلوتر بودیم، ادامه داد: در سال گذشته علی رغم محدودیت های کرونایی تعداد ۳۸ دوره آموزشی برگزار که تعداد  هزار و ۳۷۴ نفر از زندانیان در این دوره ها شرکت ردند.

 

بیژنی ایادآور شد: هر چند تعدادی از زندانیان به علت کوتاهی محکومیت زندانی نتوانستند تا آخر کلاسها شرکت نمایند ولی از تعداد ذکر شده ۷۶۸ نفر توانستند با شرکت در آزمون گواهینامه مهارت دریافت کنند.

 

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از متولیان امر آموزش به ویژه سازمان جهاد کشاورزی، آموزش فنی و حرفه ای و صنایع دستی و گردشگری خواست تا با استفاده از ظرفیت های موجود و همراهی و همکاری افزونتر بتوان شاهد رشد و تعالی امر اشتغال و حرفه آموزی برای زندانیان در سال جاری باشیم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل گردشگری و صنایع دستی و مدیر ترویج جهاد کشاورزی استان نیز در این آئین با تقدیر از برنامه ریزی صورت گرفته از سوی اداره کل زندان های استان به جهت توجه به امر آموزش برای زندانیان، آمادگی خود و دستگاه متبوع خود را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به واسطه کلاس های آموزشی در زندان های استان اعلام کردند.

 

در پایان از مدیران دستگاه های متولی آموزش، مربیان، کارشناسان و مسؤلین اشتغال در سازمانهای فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، صنایع دستی و گردگشری و زندان ها با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

کد خبر 1079979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha