۳ هزار پرس غذای گرم  توسط کانون شهید محراب اهواز توزیع می شود

حجت الاسلام شکرانی از توزیع سه هزار پرس غذای گرم همزمان با روز عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری شهبد محراب اهواز خبر داد و گفت: هزینه این اطعام از طریق خیرین تامین شده است.

«حجت الاسلام مصطفی شکرانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از توزیع سه هزار پرس غذای گرم همزمان با روز عید غدیر توسط کانون فرهنگی هنری شهید محراب خبر داد و اظهار کرد: هزینه این اطعام از طریق خیرین تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محراب اهواز افزود: از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت عید غدیر می توان به برگزاری ایستگاه صلواتی، غرفه بازی های کودکانه و همچنین غرفه های مشاوره حقوقی، خانواده و پزشکی اشاره کرد؛ این برنامه ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای این کانون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین منظور می خواستیم کارگاه تخصصی نقاشی کودکان برگزار کنیم اما به منظور حفظ سلامتی شرکت کنندگان این کارگاه برگزار نشد.

 

حجت الاسلام شکرانی در خصوص دوره های تابستان تصریح کرد: دوره های تابستان امسال با دیگر سال ها تفاوت داشت، در سال جاری دوره های تابستانه با حضور چند مسجد برگزار شد که ویژه برنامه هایی همچون سواد رسانه ای، قرآن، تجوید، محفل انصار المهدی و ... از مهمترین برنامه ها بوده اند.

 

کد خبر 1079990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha