۳۰ کاروان شادی در اهواز به مناسبت عیدغدیر به حرکت در می‌آیند

حجت الاسلام منابی از راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی در ۳۰ نقطه اهواز در شب عید غدیر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به صورت خودجوش و توسط مساجد به ویژه مساجد طرح امام محله و هیئات مذهبی و مساجد حاشیه انجام می‌شوند.

«حجت الاسلام محمدامین منابی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، ضمن تبریک عیدغدیرخم اظهار کرد: در شب عید غدیر کوچه ها و خیابان های این شهر با برپایی ایستگاه های صلواتی و نور افشانی و کاروان های شادی غرق در شور و شعف می شوند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز افزود: هیچ چیزی نمی‌تواند مانع بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شود بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است که شکل و ظاهر آن تغییر کند.

 

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، ستادهای مردمی در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئات مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد و بناست در شب و روز این عید مراسم‌های مختلفی و پرشورتری در شهرستان اهواز برگزار شود.

 

حجت الاسلام منابی بیان کرد: برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نور افشانی در ۵۰ نقطه حاشیه شهرستان، ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی، ماشین‌های سیار برای اجرای جشن خیابانی، در شب عید غدیر، آذین بندی خیابان‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی در ۳۰ نقطه اهواز و در مسیر های مختلف از بهترین و جذاب ترین برنامه های در نظر گرفته شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها به صورت خودجوش و توسط مساجد به ویژه مساجد طرح امام محله و هیئات مذهبی و مساجد حاشیه انجام می‌شوند تصریح کرد: اطعام روز غدیر با کمک خیرین و مردم اهواز با شکوه تر از سال های گذشته انجام و در مناطق محروم توزیع خواهد شد و همچنین از تمامی مردم ولایت مدار شهرستان اهواز دعوت می‌شود که تا در حد توان برای بزرگداشت این شب و روز قدمی بردارند.

 

کد خبر 1079992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha