توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذا میان مناطق محروم فارس در پویش «احسان غدیر»

خروطی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان فارس به مناسبت عید سعید غدیر در قالب پویش «احسان غدیر» بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذا میان مناطق محروم استان فارس توزیع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابوالفضل خروطی»، امروز (چهارشنبه 6 مرداد) با تبریک عید سعید غدیر در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد «احسان» ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با همکاری هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی، جهادی و مردمی سراسر کشور در قالب پویش «احسان غدیر» به طبخ و توزیع سه میلیون پرس غذا در این ایام اقدام کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان فارس افزود: بدین ترتیب در قالب طرح «احسان غدیر» بیش از 200 هزار پرس غذا با مشارکت هیئت‌ها و گروه‌های مذهبی، جهادی و بنیاد «غدیر» در استان فارس توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: حدود 27 تن مرغ برای توزیع بیش از 200 هزار غذا در استان در این طرح مورد استفاده قرار می گیرد و پرس های غذا توسط گروه های جهادی، هیئت های مذهبی، بنیاد «غدیر» و بسیج دانشجویی میان مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

 خروطی با اشاره به جمله خدمات بنیاد «احسان» برای حمایت از نیازمندان بیان کرد: طبخ غذای گرم از جمله این اقدامات است و 2 هزار و ۵۰۰ شل آب معدنی نیز به مناسبت عید غدیرخم در شیراز و حومه توزیع خواهد شد.

کد خبر 1080000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha