آغاز توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت بین خانواده های نیازمند خراسان جنوبی

همزمان با فرا رسیدن بزرگترین عید مسلمانان جهان، توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و ‌آسیب دیده از بیماری کرونا به همت ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی ‌آغاز شد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در حاشیه توزیع بسته‌های گوشت قرمز به خبرنگار شبستان گفت: اين بسته ها به مناسبت دهه ولایت بین نیازمندان از قبل شناسنایی شده شهرستان های «سرایان، طبس، بشرویه، فردوس، قاین، زیرکوه و درمیان» توزیع می شود.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» اظهار داشت: در تدام همایش مواسات و همدلی، با همراهی فعالان کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی، دوازدهمین رزمایش کمک مومنانه با دستگیری از ۲ هزار و ۴۰۰ خانواده در مناطق محروم و مرزی این استان انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: در این راستا بسته‌های گوشت که ویژه طرح قربانی ماه ذی الحجه است از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» که به صورت ماهانه به استان های مختلف ارسال می شود، در استان خراسان جنوبی با مشارکت کانون های رابط در شهرستان های مختلف استان بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

سبزه کار خاطرنشان کرد: تاکنون توزیع گوشت‌های قرمز در تمامی شهرستان‌های استان به صورت نوبتی و چرخشی و با مدیریت کانون‌های فعال انجام شده است.

 

 

 

کد خبر 1080021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha