برنامه های متنوع قرآنی به مناسبت دهه ولایت در استان خوزستان برگزار شد

حجت الاسلام فدیعمی گفت: به مناسبت دهه ولایت ویژه برنامه های مختلفی در سطح استان خوزستان توسط موسسات قرآنی برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.

«حجت الاسلام علی فدیعمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت ویژه برنامه های مختلفی در سطح استان خوزستان توسط موسسات قرآنی برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان مواجه شد.

 

رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در شهرستان آبادان به منظور تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و کرسی های تلاوت مختلفی برگزار و در شهرستان هفتگل نیز به همین مناسبت مسابقات مجازی قران کریم اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه موسسات قرآنی رامهرمز یک هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان همزمان با عید غدیرخم توزیع می کنند ادامه داد: در شهرستان هویزه جلسات تفسیر آیات ولایت با استقبال مطلوبی برگزار شد و این جلسات بیشتر با هدف تبین جایگاه عید غدیر بود.

 

حجت الاسلام فدیعمی تصریح کرد: همه شهرستان خوزستان برنامه های متنوعی را برگزار کردند که می توان به برگزاری مسابقات مجازی قرآن، برگزاری دوره های حفظ، برگزاری کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و همچنین برگزاری کاروان خودرویی اشاره کرد.

 

کد خبر 1080057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha