حفظ جایگاه عبادی و سیاسی نمازجمعه در سایه کرونا

تبریزی با بیان اینکه اعضای ستاد نمازجمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به گونه ای رفتار کردند که جایگاه این نماز عبادی و سیاسی بخوبی حفظ شد، گفت: نهاد نمازجمعه پایگاهی استوار برای مقابله با دشمنان و تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«میثم تبریزی» عصر امروز(۶مرداد) در آئین تجلیل از خادمین، پیشکسوتان و یاوران نماز جمعه شهرستان ساری به‌مناسبت بزرگداشت پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی بیان کرد: عید غدیر عید ولایت است، در این عید مراسم تجلیل از خادمین مصلی و نماز جمعه را برگزار کردیم.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه ساری افزود: مردم و خادمین در ایام محدودیت های کرونایی در برگزاری نماز جمعه یاریگر بودند پنجم مرداد ولادت این مجموعه الهی و فضای سیاسی، عبادی، اجتماعی و فرهنگی است، مجموعه‌ای که با دستان با برکت امام امت و با ابلاغ ایشان آغاز به‌کار کرد و بهترین اتفاقات و زیباترین صحنه از عشق و ایمان را به تصویر کشید.

 

وی با بیان اینکه نهاد نمازجمعه پایگاهی استوار برای مقابله با دشمنان و تعالی اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: مردم در زمان جنگ، جبهه و جهاد و در تمامی صحنه‌های این انقلاب حضور پیدا کردند امروز هم در جنگ با کرونا نماز جمعه تعطیل نیست، خواهران انتظامات نمازجمعه ساری با همدلی و مواسات، تولید ماسک و دیگر کمک‌هایی که آغازگر یک جریان بزرگ بود نگذاشتند چراغ مصلی خاموش شود‌.

تبریزی با بیان اینکه اعضای ستاد نمازجمعه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به گونه ای رفتار کردند که جایگاه این نماز عبادی و سیاسی بخوبی حفظ شد، تصریح کرد: خادمان خواهر با کار در مصلی در حمایت از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آمدند تا جانشان را فدا کنند، امروز امام جمعه ساری با اعتماد به ما و جوانان این مسئولیت را برای نقش‌آفرینی و حضور به ما منتقل کرد‌.

 

وی با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته از سوی اعضای ستاد نماز جمعه در جهت جلب رضایت خداوند و اعتلای فرهنگ نماز به صورت افتخاری انجام می شود، خاطرنشان کرد: همه دیدید فضای داخلی مصلی تغییرات خوبی کرد، در این مسیر همه مجموعه‌های اجرایی کمک کار ما بودند و در شرایط کرونایی تنها نماندیم.

کد خبر 1080090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha