طبخ و توزیع بیش از ۶۰ هزار پُرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در اندیمشک

حجت‌الاسلام مهدوی با تشریح برنامه‌های مختلف اجرا شده به مناسبت عید سعید غدیر خم در سطح شهرستان اندیمشک گفت: طبخ و توزیع بیش از ۶۰ هزار پُرس غذای گرم در راستای اجرای طرح «ضیافت علوی» صورت گرفت.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید غدیر اظهار کرد: عید سعید غدیر خم یکی از اعیاد بزرگ اسلام است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و از آن به عنوان عید الله اکبر یاد می‌شود.

 

دبیر بنیاد غدیر اندیمشک با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با عید غدیر در مساجد، حسینیه‌ها و محافل عمومی شهرستان اندیمشک افزود: جشن محوری اندیمشک نیز در مصلی جمعه با سخنرانی امام جمعه و با حضور اقشار مختلف مردم و سادات برگزار شد.

 

وی از اجرای طرح «ضیافت علوی» در شهرستان اندیمشک خبر داد و اذعان کرد: در این راستا طبخ و توزیع بیش از ۶۰ هزار پُرس غذای گرم توسط مساجد، هیئت‌ها، حسينيه‌ها، موسسات، نهادهای انقلابی، کانون‌های فرهنگی هنری و فرهنگی تبلیغی مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، قرارگاه‌های جهادی و مردمی، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و تشکل‌های فرهنگی و مذهبی در ایام عید غدیر صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام مهدوی تصریح کرد: توزیع گوشت گرم، اهدای کارت هدیه به کودکان نیازمند، برپایی کاروان شادی خودرویی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی همراه با توزیع شربت، نُقل و شیرینی بین مردم، پخت نان رایگان و کیک، برپایی میز خدمت جهت ویزیت رایگان، برگزاری مسابقه شعرخوانی، قصه، نقاشی، مسابقات فرهنگی، هنری و پیامکی مختلف و متنوع، مسابقه دوچرخه سواری، طرح «هر خانه یک پرچم»، توزیع آرد رایگان، پرداخت هزینه بستری تعدادی از معتادان در کمپ‌ها، پرداخت کمک هزینه درمان به برخی بیماران از جمله برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اندیمشک در ایام عید غدیر بودند.

 

کد خبر 1080109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha