توزیع ۳۱۷ فقره کارت هدیه به مددجویان کمیته‌امداد بخش الوارگرمسیری

رئیس کمیته‌امداد امام خمینی (ره) بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک اهدای ۷۰ دستگاه کولر گازی و آبی و ۲۰ سری جهیزیه را از اقدامات این نهاد در دهه امامت و ولایت برشمرد و گفت: همچنین توزیع ۳۱۷ فقره کارت هدیه میان مددجویان صورت گرفت.

«کیوان فرخی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، به تشریح اقدامات کمیته امداد بخش الوارگرمسیری در دهه امامت و ولایت پرداخت و اظهار کرد: به مناسبت عید قربان ۱۵ راس گوسفند ذبح شد که به همراه ۷۰ کیلوگرم گوشت جمعا ۳۵۰ کیلوگرم گوشت در اختیار ۲۰۰ خانواده نیازمند قرار گرفت.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک با بیان اینکه ۱۰ دستگاه کولر گازی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان و ۶۰ دستگاه کولر آبی به ارزش ۲۵۲ میلیون تومان به خانواده‌های مددجو تحویل داده شد افزود: ۲۰ سری جهیزیه نیز هر کدام شامل یک دستگاه یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون جمعا به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به نوعروسان مددجو اهدا شد.

 

وی اذعان کرد: نیمی از هزینه کولرها و جهیزیه‌ها باید از طریق هم‌افزایی و کمک خیرین، گروه‌های جهادی، شرکت‌ها و نهادها جمع‌آوری و به حساب کمیته امداد استان خوزستان واریز شود که انتظار می‌رود در این راستا خیرین با انتقال مبالغ مورد نظر خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۴۸۰ ما را یاری کنند.

 

فرخی اضافه کرد: همچنین ۱۸۵ فقره کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی و ۱۳۲ فقره کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی جمعا به مبلغ ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان میان مددجویان توزیع شد.

کد خبر 1080110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha