برپایی سفره مهرعلوی در روز عید سعیدغدیر

امامیان از طبخ و توریع ۵۰ هزار پرس غذای گرم و برپایی سفره مهرعلوی در عید سعیدغدیر خبر داد.

سید محمد جعفر امامیان ضمن تبریک ایام دهه ولایت  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: خادمیاران و مجموعه کانونهای خدمت رضوی در استان کرمانشاه با مشارکت شبکه مردمی انفاق  تصمیم به اجرای طرح اطعام غدیر  با ظرفیت ۵۰ هزار پُرس غذا در سطح استان گرفتند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه  افزود: با توجه به تاکیدات مکرر بزرگان بر اطعام مومنین در روز عید سعید غدیر در این راستا مجموعه های مختلفی از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و سایر نهادها در حال مشارکت و هم افزایی هستند که انشاءالله سفره مهر علوی به صورت گسترده برای محرومین در سطح استان پهن می شود.

 

وی خاطر نشان  کرد:عید غدیرخم یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که در بین شیعیان و مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارد و اثبات آن با سندهای محکم هم توسط علمای شیعه و هم علمای اهل سنت تایید شده است.

 

امامیان تاکید کرد: با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا تمامی پروتکل های پخت از ابتدای تهیه و پخت تا زمان توریع رعایت می شود 

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه در پایان گفت: توزیع غذاها توسط مجموعه های خیریه و شبکه محله ای منطقه ای خادمیاری در سراسر استان  با حفظ آبرو خانواده های نیازمند انجام می شود.

کد خبر 1080133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha