۱۴ هزار پرس غذای گرم در دزفول طبخ و توزیع شد

به مناسبت روز غدیر، ضیافت غدیر با طبخ و توزیع ۱۴ هزار پرس غذای گرم توسط هیات روضه الزهرا شهرستان دزفول و کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا برگزار شد.

«حجت الاسلام مصطفی محجوب» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول در اینباره اظهار کرد: با توجه به تاکید روایات در بحث اطعام نیازمندان در روز غدیر به مناسبت روز غدیر و روز ولایت و امامت با کمک خیرین ۱۴ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰ نفر در این اقدام فرهنگی افزود: علاوه بر ۱۴ هزار پرس غذای گرم در برخی مناطق دیگر که امکان توزیع غذای گرم نبود ، گوشت ، برنج و روغن بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: در ضیافت غدیر امسال ۱۰ گوساله و ۲۵ گوسفند قربانی و بیش از ۲ هزار کیلوگرم برنج که جمعا با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط خیرین و نیکوکاران تهیه شد.

 

مسئول هیات روضه الزهرا شهرستان دزفول عنوان کرد طبخ غذاها در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته است.

 

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های این کانون در ایام دهه ولایت اضافه کرد: همزمان با روز غدیر ۱۴ جهیزیه به ارزش هر کدام ۱۴۰ میلیون ريال تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.

 

حجت الاسلام محجوب ابراز کرد: جشن ضیافت غدیر نیز به مدت ۱۰ شب در محل زمین ورزشی اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد که در این محل علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف نظیر سخنرانی، تئاتر و مسابقات سرگرمی نمایشگاهی متشکل از غرفه فروش محصولات فرهنگی، صنایع دستی و مواد خوراکی و همچنین غرفه‌های فرهنگی نظیر مشاوره کودکان و نوجوانان و عفاف و حجاب و غرفه عرصه محصولات ایرانی تولیدی در شهرستان دزفول دایر شد.

 

وی یاد آور شد: در دهه ولایت نیز توزیع نان رایگان در محل برگزاری نمایشگاه انجام گردید و بیش از ۱۴ هزار قرص نان در این ایام پخت و توزیع شد.

 

کد خبر 1080184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha