اطعام نیازمندان اهوازی در  قالب طرح اطعام علوی

قائم مقام کمیته امداد خوزستان از توزیع ۲۴ هزار پرس غذای گرم و بسته های معیشتی در قالب طرح اطعام علوی همزمان با روز عید سعید غدیر خم خبر داد.

«ناجی عبیاوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت عید سعید غدیر خم 24 هزار پرس غذای گرم و بسته های معیشتی میان نیازمندان حاشیه شهرها و مناطق محروم شهر اهواز با حضور نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی توزیع شد.

 

قائم مقام کمیته امداد استان خوزستان به سایر برنامه‌های این نهاد به مناسبت عید غدیر اشاره کرد و افزود: به‌منظور زمینه‌سازی برای مشارکت خیران نیکوکار در خصوص اطعام نیازمندان و مددجویان این نهاد، طرح اطعام علوی در قالب توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی میان خانواده‌های نیازمندان هم‌زمان با عید سعید غدیر خم در اهواز اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: به مناسبت عید غدیر خم و همچنین به منظورگسترش مشارکت مردمی در اطعام نیازمندان، در قالب طرح اطعام علوی ویژه خانواده ‏های نیازمند محلات شهر اهواز و حمیدیه با همکاری مراکز نیکوکاری مسجد امام روح الله و مسجدالنبی کوی باهنر و مشارکت ‏خیرین، کمیته امداد با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت.‎

 

عبیاوی با بیان اینکه علاوه بر توزیع غذای گرم در عید سعید غدیر خم، خدمات ویژه و مختلفی به نیازمندان و مددجویان صورت گرفت عنوان کرد: جمع آوری و توزیع کمک های مختلف به ویژه اطعام در دهه امامت و ولادت، با مساعدت نیکوکاران و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

وی یاد آور شد: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شمارگیری کد دستوری *8877*061# اقدام و همچنین پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

 

کد خبر 1080205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha