توزیع ۲ تن گوشت قربانی میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر

حجت الاسلام والمسلمین روحانی از توزیع ۲ تن گوشت نذری در قالب ۱۲۰۰ بسته میان نیازمندان به مناسبت عید غدیر خم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین«سعید روحانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا گفت: مدتی است که کشور ما در معرض امتحان و مشکلی به نام ویروس کروناقرار گرفته است و مردم دنیا با آن درگیر هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: از آنجا که رسیدگی به امور مسلمین از مهمترین وظایف شیعیان است مجموعه مسجدی ها و کانونی ها نیز اقدام به فعالیت های مختلفی در راستای دستگیری از نیازمندان کرده اند.

                                

وی با اشاره به فعالیت های موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) در خصوص توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان که با همکاری برنامه سمت خدا انجام می شود افزود: این برنامه با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان  قم افزود: امروز ۲تن گوشت در قالب ۱۲۰۰ بسته گوشت میان نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی افزود: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون ها انجام شد2تن گوشت قربانی ادر قم توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان  قم ادامه  داد: این 2تن گوشت قربانی میان 1200 خانواده نیازمند در مناطق محروم قم توزیع می شود.

 

وی یادآور شد:  با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی بویژه برای نیازمندان، کسانی که می خواهند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) مراجعه کنند.

کد خبر 1080211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha