تزریق بیش از صد هزار دوز واکسن کرونا در سیستان و بلوچستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از تزریق بیش از صد هزار دوز واکسن کرونا در سطح استان سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  سید مهدی طباطبایی امروز در آیین آغاز واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان اظهار کرد: امروز شاهد آغاز واکسیناسیون معلمین هستیم که اقدام موثر برای بازگشت آموزش به حالت عادی واکسیناسیون این قشر است.
 
وی افزود: این برنامه در روز عید غدیر به صورت همگانی و همزمان شروع شده که امیدواریم تا پایان شهریور همه واکسن بزنند و در  آغاز سال تحصیلی جدید بازگشت معلمان به مدرسه را داشته باشیم.

طباطبایی با اشاره به اینکه  واکسیناسیون دیگر  گروه های هدف در حال انجام است گفت: تا کنون بیش از صد هزار دز واکسن تزریق کرده ایم  و  مشارکت گروه بالای۵۰ سال  همچنان بیش از ۵۰ درصد است.


وی ادامه داد:  گروه های هدف دیگر  هم اعلام شده سن بالای ۴۵ سال درحال انجام است، بیماران دیابتی بالای ۱۸سال،  رانندگان، حمل و نقل عمومی،  کارکنان زندان ها،کارمندان بانک  و گروه های هدف در باره زمان کوتاه واکسینه می شوند.

طباطبایی گفت:  بیش از ۱۴ سالن تجمیعی واکسیناسیون در استان داریم  که مردم باید از این ظرفیت استفاده کنند همچنین برای  رانندگان ایستگاه خودرویی واکسیناسیون در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش  نیز گفت: هم اکنون۴۰ هزار همکار فرهنگی در استان  داریم که تعدادی مشمول طرح تزریق واکسن شده و واکسن تزریق کرده اند.

محمد رضا رخشانی گفت: مابقی همکاران نیز در طرح جدید واکسینه می شوند  که هماهنگی  با ادارات آموزش و پرورش شده  و لیست تحویل مراکز داده می شود و واکسن بزنند و مهر ۱۴۰۰ آموزش حضوری را شاهد باشیم.

 

کد خبر 1080215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha