سلامت و امنیت دو رکن مهم در پیشرفت و حرکت کشور است

سردار کریمی گفت: سلامت و امنیت دو رکن مهم در پیشرفت و حرکت کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار«محسن کریمی» امروز همزمان با عید سعید غدیر در آیین تجلیل از کادر درمان و پرسنل سادات بیمارستان امیرالمومنین(ع) و مرکز فوق تخصصی ثارالله اراک، ضمن تبریک این عید بزرگ گفت: عید غدیر فرصت مناسبی برای خود سازی، تهذیب نفس و حرکت در مسیر ولایت است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی سلامت و امنیت را ارکان پایداری و مهمترین زیرساخت برای پیشرفت و حرکت کشور دانست و افزود: امروز مدافعان سلامت و کادر درمان حافظان سلامت جامعه هستند و وظیفه مردم نیز رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور سلامت خود و همچنین کمک به کادر بهداشت و درمان است.

 

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا بیش از یک سال است که شیوع پیدا کرده است، ادامه داد: کادر بهداشت و درمان مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس تلاش کرده و خسته شده اند و رعایت پروتکل ها از سوی مردم و سلامت جامعه خستگی را از تن آنها در می آورد.

 

این مقام ارشد استان با بیان اینکه کادر درمان و مدافعان سلامت با تاسی از مکتب شهید سلیمانی حماسه های ماندگاری خلق کردند، اضافه کرد: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا، تمام ظرفیت ها و توان را برای مبارزه با کرونا به میدان آورد و در قالب گروه های جهادی بسیج خدمات مختلفی برای کنترل و کاهش آسیب ها انجام داد.

 

سردار کریمی شهید قاسم سلیمانی را نماد مقاومت و ایستادگی دانست و بیان کرد: همه باید با تاسی از این شهید گرانقدر با مجاهدت و تلاش در راستای ریشه کنی بیماری کرونا تلاش و ایستادگی کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه به مهمترین برنامه بسیج برای مقابله و کاهش آسیب های بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی از مهمترین برنامه بوده است که در این راستا بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نظر گرفته شد و همچنان با قوت ادامه دارد.

کد خبر 1080216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha