امام جمعه جیرفت واکسن کوو ایران برکت دریافت کرد

امام جمعه شهرستان جیرفت به اتفاق فرمانده سپاه شهرستان در محل مرکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه شهداء جیرفت حضور یافته و اولین دوز واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امام جمعه شهرستان جیرفت به اتفاق فرمانده سپاه شهرستان در محل مرکز واکسیناسیون شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه شهداء جیرفت حضور یافته و اولین دوز واکسن کوو ایران برکت را دریافت کرد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این خصوص، گفت: به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی واکسن کرونا تولید داخل را دریافت کردم که حاصل تلاش دانشمندان جوان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که سطح ایمنی‌زایی بالایی دارد.


امام جمعه جیرفت افزود: درخواستم از مردم این است در صورتی که نوبت به تزریق واکسن در گروه‌های سنی آن‌ها شده و پیامک تزریق واکسن را دریافت کردند در مراکز تجمیعی برای تزریق واکسن کرونا حضور پیدا کنند.


وی ابراز کرد: از عموم مردم و همشهریان درخواست می‌کنم که همکاری‌های لازم اعم از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تزریق واکسن را انجام دهند.


حجت الاسلام تارم تصریح کرد: واکسن ایرانی کرونا فقط یک واکسن نیست بلکه نشان از قدرت، اقتدار و توانمندی علمی متخصصان کشور عزیزمان ایران اسلامی است.


امام جمعه جیرفت در خاتمه از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت  برای راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون و خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد.


شایان ذکر است؛ امام جمعه جیرفت براساس زمان‌بندی تعیین شده سنی از سوی سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا، واکسن ایرانی کوو برکت را دریافت کرد.

کد خبر 1080260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha