اهمیت واقعه غدیر در تعیین خط حکومت اسلام و نظام اسلامی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: اهمیت غدیر در تعیین خط حکومت اسلام و نظام اسلامی است و این واقعه نقش مهمی در مسیر آینده اسلام و مسلمین دارد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران وبیدگل با تبریک روز عید غدیر گفت: واقعه غدیرخم سرنوشت‌ سازترین اتفاق تاریخ بود که در آن دین به کمال رسید و پروردگار، راه بشریت را برای سعادت و رستگاری معلوم کرد.

 

امام جمعه آران و بیدگل غدیر را آغازگر اصل امامت و ولایت در زندگی مسلمانان  دانست و تصریح کرد: اهمیت واقعه غدیر در تعیین خط حکومت اسلام و نظام اسلامی است و نقش مهمی در مسیر آینده اسلام و مسلمین دارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: عید غدیر فرصتی مغتنم برای تبیین اهمیت و جایگاه ویژه ولایت در جامعه اسلامی است و پیام بزرگ آن می تواند اتحاد، وحدت و هماهنگی بر اساس اصول مشترک باشد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل اظهار داشت:  واقعه بزرگ غدیرخم تنها مختص به شیعیان نیست بلکه این روز متعلق به کل جهان اسلام است و در واقع غدیر هویت اصلی مسلمین است.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: توسعه و ترویج سیره علوی و فرهنگ غدیر در جامعه و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان، آینده اسلام را تضمین خواهد کرد./

کد خبر 1080264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha