رشته پیکرتراشی به زندانیان آستارا آموزش داده می شود

آب روشن گفت: رشته پیکرتراشی چوب به زندانیان شهرستان آستارا آموزش داده می شود.

«مجتبی آب روشن» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: طی تفاهم نامه امضاء شده بین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره زندان بندر آستارا رشته پیکر تراشی چوب به زندانیان آموزش داده می شود.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا افزود: این تفاهم نامه آموزشی با توجه به نقش و جایگاه آموزش صنایع دستی در توانمندسازی افراد جامعه و ایجاد زمینه های اشتغال پایدار و در راستای حمایت و بهره گیری ازظرفیت ها، امکانات، ذوق واستعدادهای نهفته در جهت ارتقاء سطح تولیدات صنایع دستی و توسعه اقتصادی امضاء شده است.

 

وی تصریح کرد: دوره آموزشی پیکر تراشی با بهره گیری از اساتید مجرب این رشته و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در محل اداره زندان عمومی بندر آستارا برگزار می شود.

 

آب روشن گفت: حضور زندانیان در این دوره آموزشی می تواند زمینه ساز درآمدزایی و اشتغال زایی آنها در دوره پس از زندان باشد که نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بندر آستارا از آمادگی این اداره برای امضای تفاهم نامه با سایر ادارات برای برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف صنایع دستی خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان می ‌توانند درخواست خود را جهت آموزش در قالب تفاهم نامه به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه کنند.

کد خبر 1080328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha