ایران مقاومت بالایی در برابر تحریم ها نشان داد/ سیاه نمایی نکنیم

رضایی با اشاره به حجم بالای تحریم های طاقت فرسا علیه ایران گفت:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت بالایی در برابر این حجم از تحریم ها از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، «عباس رضایی» در مراسم کلنگ زنی ایستگاه انتقال گاز در تیران و کرون اظهارداشت:‌ مدیریت کشور در این سال ها به دلیل جنگ اقتصادی، تحریم و کرونا بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

استاندار اصفهان ادامه داد: این چنین تحریم هایی علیه هر کشور دیگری اعمال می شد نظام مدیریتی آنان سقوط می کرد ولی ‌ نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت بالایی در برابر این حجم از تحریم ها از خود نشان داد.

 

وی نقش هدایتگرانه رهبر انقلاب اسلامی و همراهی مردم را در حفظ نظام موثر بیان کرد و گفت: با همه سختی ها شرایط کشور مدیریت شد و در خدمات زیادی به مردم ارائه شده و روزهای خوب نیز در آینده با وجود این مقاومت و اسقامت تجربه خواهد شد.

 

*دوری از سیاه نمایی و ناامیدی

 

 

رضایی با اشاره به اینکه برخی مشکلات را بزرگ کرده و سیاه نمایی می کنند، تصریح کرد: این کارها موجب یاس و ناامیدی مردم می شود و این اقدامات بزرگترین خیانت است.

 

وی با بیان اینکه تخریب عملکرد دولت و بزرگ نمایی مشکلات بدون توجه به موانع و شرایط سخت باعث ناامیدی مردم می شود، تصریح کرد: بالاخره برخی از مدیران عملکرد خوبی ندارند ولی بسیاری هم برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

 

استاندار اصفهان اضافه کرد: اختلافات سیاسی و سلیقه ای را نباید در قضاوت عملکرد وارد ساخت چرا که این موضوع به اصل نظام و امیدواری مردم آسیب می زند.

 

وی با بیان اینکه حجم زیادی از پروژه های نیمه تمام مثل سالن اجلاس، آزاد راه ها و طرح های خدمات رسان به بهره برداری رسیده است، یادآورشد: این اقدامات در شرایط سخت مهم و حایز اهمیت است.

 

وی با اشاره به اینکه اسراف در بهره گیری از منابع انرژی ظلم و خیانت به مردم کشور است، گفت: مصرف بالای گاز باعث از بین رفتن منابع و بروز مشکلات زیادی در جامعه در فصل سرما خواهد بود.

 

کد خبر 1080380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha