اجرای ۳۰ عنوان برنامه ویژه دهه ولایت در کانون قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی

مدیرمسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی گفت: همزمان با دهه ولایت از عید قربان تا غدیر بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی از سوی این کانون در روستای کاغذی اجرا شد.

اسلام کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک عید غدیر گفت:  همزمان با دهه ولایت از عید قربان تا غدیر بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی از سوی این کانون در روستای کاغذی اجرا شد.


مدیرمسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی افزود: علیرغم وجود محدودیت های کرونایی در اجرای برنامه های این کانون فرهنگی در دهه ولایت و امامت به همت اعضای کانون تمام تلاش خود را بر این گذاشتیم تا در حد توان برنامه هایی را در شأن این اعیاد بزرگ اجرا کنیم.

 

کریمیان اظهار داشت: رویکرد اصلی کانون قمر بنی هاشم(ع) در این مناسبت مذهبی با توجه به محدودیت های شدید کرونایی اجرای برنامه بر محور فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برنامه ریزی شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی افزود:  در این راستا اجرای پویش هرخانه یک پرچم، تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد آیات، روایات معصومین(ع)، مقام معظم رهبری و علما و شخصیت های برجسته مذهبی در اهمیت برگزاری و تکریم روز عیدغدیر انجام شد.


کریمیان افزود: کانون فرهنگی و هیئت قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی همچنین در راستای اجرای طرح اطعام علوی، ۳۰۰ پرس غذای گرم با کمک خیرین تهیه و در روز عید غدیر در بین اهالی روستا توزیع کرد

مدیرمسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی اظهار داشت: برگزاری روزانه قرائت زیارت امین الله و جامعه کبیره مناسبت ولادت امام هادی(ع) و پخش صوتی از بلندگوی مسجد و حسینیه برای استماع افراد در کوچه و محله و منازل، حضور اعضای کانون در برنامه های جشن غدیر امامزاده سلطان صالح روستای کاغذی، تهیه بسته های فرهنگی و توزیع  بین کودکان ونوجوانان در روز عیدغدیر از دیگر برنامه های این ایام بود.

 

کریمیان افزود: حضور خواهران فرهنگی کانون در منازل سادات، دعوت از سخنران و اجرای مراسم جشن و سخنرانی در فضای باز ، اجرای برنامه کاروان غدیر پیاده و خودروی درسطح روستا، پذیرایی با رعايت پروتکل های بهداشتی، تکریم و تجلیل از شهدای سادات روستای کاغذی با حضور درب منازل والدین شهدا و تجلیل و تکریم  فعالان فرهنگی کانون قمربنی هاشم (ع) از دیگر برنامه های اجرا شده کانون در روز عید غدیر خم بود.

کد خبر 1080403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha