نیاز به برنامه ریزی های کلان برای رفع محرومیت های فرهنگی در شهرستان های فارس

سهرابی گفت: برای پیشرفت فارس در حوزه فرهنگ باید با انجام برنامه ریزی های کلان برای رفع محرومیت ها در شهرستان های فارس اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، در نشست با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه جنوب استان گفت: برای پیشرفت فارس در حوزه فرهنگ باید با انجام برنامه ریزی های کلان برای رفع محرومیت ها در شهرستان ها اقدام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: پیچیدگی و دشواری فعالیت های فرهنگی در این شرایط و توقع بالای جامعه از این حوزه، سختی فعالیت ها را برای مجموعه فرهنگ و هنر دوچندان کرده، اما تلاش های عاشقانه همکاران در مجموعه اداره کل و شهرستان ها همواره پویای و تداوم فعالیت ها را در این شرایط حفظ کرده و شاهد رویداد و دست آورد های مهمی در سطح شهرستان های استان بوده ایم.

وی اضافه کرد: در معاونت های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره تلاش شده است تا امورات ادارات شهرستان ها در اولویت قرار گیرد و پویایی شهرستان ها پویایی فرهنگ و هنر استان را به دنبال دارد.

سهرابی تاکید کرد: این ذهنیت که گفته می شود در پایان کار دولت مدیران انگیزه برای کار ندارند صحیح نیست و وظایف محوله در مجموعه اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی فارس و ادارات تابعه با قوت و قدرت تمام در حال تداوم است.

حاطر نشان می شود، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های منطقه جنوب استان همچون لامرد، خنج، گراش، اوز، زرین دشت، مهرو قیروکارزین در این نشست گزارشی از عملکرد حوزه مدیریتی ارائه و سپس مشکلات، نیازو مطالبات شهرستان خود را در بخش های، عمرانی، اداری و بین اداری، فرهنگی هنری، تجهیزات، بودجه، حقوق و مزایا، مسکن و رفاهی مطرح کردند و این جلسه با حضور مدیرکل و معاونین قبل از شیوع ویروس کرونا  تقریبا در هر دوره سه ماه  برگزار می شد و پس از شیوع کرونا به طور مجازی  و در صورت ضرورت حضور به طور محدود برگزار شده است.

کد خبر 1080415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha