۲۴  زوج شوشتری راهی خانه بخت شدند

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از اهدای ۲۴ سری جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شوشتر همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد.

«جمال شیبه» در گقت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه مهیا کردن شرایط ازدواج و کمک به تامین جهیزیه جوانان مددجو از فعالیت‌های این نهاد در ترویج ازدواج آسان است اظهار کرد: 24 سری جهیزیه به ارزش هر سری 25 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت شهرستان شوشتر اهدا شد.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: جهیزیه ها شامل کالای اساسی شامل یخچال، گاز، لباسشویی، جاروبرقی، تلوزیون و سایر کالا‌ها است و همچنین یک بسته فرهنگی شامل یک جلد کلام الله مجید، مفاتیح الجنان، کتب ادعیه و سجاده به عنوان تبرک به نوعروسان اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش کمیته امداد، ایجاد زمینه برای ازدواج موفق و زندگی پایدار است اضافه کرد: علاوه بر اهدای جهیزیه و کمک هزینه‌های ازدواج به زوج‌های جوان در شرف ازدواج، دوره‌های آموزشی نیز با هدف تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی اسلامی، تربیت فرزند، مدیریت اقتصادی و آیین همسرداری برای نوعروسان و زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.

 

شیبه با بیان اینکه مهیا کردن شرایط ازدواج برای جوان تحت حمایت عزم همگانی را طلب می‌کند ادامه داد: خیران و نیکوکاران به منظور تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج زوج های جوان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در قالب طرح کوثر به مراکز کمیته امداد تحویل دهند.

 

وی در پایان یادآور شد: طرح کوثر یکی از طرح های در حال اجرای کمیته امداد برای تامین جهیزیه جوانان در شرف ازدواج تحت حمایت این نهاد، با همکاری خیران است.

 

کد خبر 1080419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha