وضعیت ۳۱۲ بیمار کرونا در فارس وخیم است

همتی گفت: سه هزار و ۲۱۵ بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که ۳۱۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (جمعه 8 مرداد) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 338 هزار و 728 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته 16 فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان پنج هزار و 153 نفر است.

وی اضافه کرد: سه هزار و 215 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 312 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 298 هزار و 668 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا باید رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

کد خبر 1080428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha