۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خوزستان وجود دارد

دین‌پرست با بیان اینکه در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد گفت: از این تعداد ۵۲ شهرک صنعتی فعال و در حال واگذاری زمین به متقاضیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «بابک دین‌پرست» امروز (جمعه ۸ مرداد) در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی سه، چهار و پنج اهواز اظهار کرد: یک‌هزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این شهرک ها مستقر هستند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بحث رفع مشکلات شهرک های صنعتی خوزستان است افزود: موضوع بررسی واحدهای صنعتی مشکل دار خوزستان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد اضافه کرد: از این تعداد ۵۲ شهرک صنعتی فعال و در حال واگذاری زمین به متقاضیان است.

 

دین‌پرست تصریح کرد: در مجموع یک هزار و ۷۴۸ واحد صنعتی در این تعداد شهرک به بهره برداری رسیده که ۳۹۵ واحد از آن راکد شده که این موضوع در ستاد تسهیل کشور بررسی می‌شود.

 

وی یاد آور شد: موضوع جاده دسترسی به شهرک صنعتی شماره پنج اهواز و زمین‌های مورد نیاز برای استقرار واحدهای جدبد و اجرای فاز توسعه شهرک صنعتی شماره سه و شماره پنج اهواز نیز از جمله مواردی است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفته و نتایج مساعدی نیز دست یافته‌ایم.

 

کد خبر 1080440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha