مسئولان در بیان مواضع انقلاب باید صراحت داشته باشند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت روز مباهله و توجه به اهمیت این رویداد تاریخی گفت: مسئولان در بیان مواضع انقلاب باید صراحت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۸ مرداد با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص آمریکا مورد تأیید و حمایت مردم است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: همانطور که رهبرمعظم انقلاب در دیدار با اعضاء دولت دوازدهم فرمودند، نباید به آمریکا اعتمام کرد و دولت منتخب جدید نیز به عدم اعتماد به آمریکا تأکید دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت خطر جدی نفوذ و ضرورت اتخاذ مواضع مشخص در برابر استکبار بیان کرد: مسئولان در مواضع انقلاب باید صراحت داشته باشند و مطابق با فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مواضع انقلاب را بدون ترس عنوان کنند. 

 

وی اظهار کرد: حفظ یکپارچگی و پرهیز از حاشیه سازی و دوری از تشتت یکی از موارد مهم و شاخص برای مسئولان است و به خوبی در این خصوص رهبرمعظم انقلاب برخی رویدادهای این دولت را برای آینده کشور عبرت آموز خواندند. 

 

وی ادامه داد: ماه ذیحجه روزها و مناسبت های ویژه ای دارد که عید غدیر خم و ولادت امام موسی کاظم(ع) از جمله آن ها است.

 

امام جمعه کرج بیان کرد: حضرت امام موسی کاظم(ع) در برابر دستگاه ظلم محور و اساس کار خود را بر گسترش امور فرهنگی قرار دادند و برنامه های موثری در این زمینه انجام دادند.

 

خطیب نماز جمعه کرج اظهار کرد: از امام موسی کاظم (ع) بیش از سه هزار روایت در کتابی گردآوری شده است که به نوبه خود مجموعه موثری از اقدامات و برنامه های آن امام است. 

 

رعایت حدود الهی مهمترین شاخصه حکومت اسلامی است

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: از جمله مهمترین ویژگی های حکومت اسلامی اجرای قوانین اسلامی است تا همه در برابر قانون یکسان باشند و برای افراد صاحب نفود مصلحت اندیشی نگردد و مجازاتی که برای آنان معین شده اجرا شود.

 

امام جمعه کرج در ادامه به روز مباهله اشاره کرد و گفت: رویداد تاریخی مباهله از نظر ارزشی در حد عید غدیرخم به منظور اثبات حقانیت اسلامی و شیعه مهجور واقعه شده است و ضروری است روی آن کار شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در نظام اسلامی اظهار کرد: مهمترین پیامد درس مباهله همین استواری در برابر آمریکا و صهیونیست ها است.

 

 

کد خبر 1080443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha