مردم دولت سیزدهم را در تحقق اهداف و اجرای عدالت یاری دهند

حجت الاسلام صفایی پور گفت: مردم دولت سیزدهم را در تحقق اهداف و اجرای عدالت یاری دهند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «قربانعلی صفایی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع میامی گفت: مطالبه عمومی مردم رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه  باید با تلاش میان‌مدت و بلندمدت در راستای رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت اضافه کرد: دولت سیزدهم با کابینه انقلابی و هدف گذاری نسبت به کاهش قیمت ها و رفع مشکلات اقتصادی اقدام‌های اثربخشی انجام دهند.

 

وی با اشاره به برگزاری رژه دریایی در سواحل روسیه و حضور ناوهای ایرانی، اظهار داشت: رزمایش دریایی پیام امید و دلگرمی را به کشورهای مقامات منطقه و جهان مخابره کرد.

 

حجت الاسلام صفایی پور به حضور تیم های ورزشی ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز اشاره کردو افزود: برد شیرین و شجاعانه جواد فروغی افتخار آمیز بود و امیدواریم تیم های ورزشی کشورمان در این رقابت ها رتبه های برتر را کسب کنند.

 

امام جمعه میامی  ضمن تبریک عید غدیر و مشارکت مردم در برگزاری جشن های این دهه، تصریح کرد: وظیفه ما این است که امانت الهی غدیر را به همه عالم و نسل ها برسانیم و هر کسی تلاش کند برای بزرگداشت ولایت و فرهنگ غدیر پاداش او با خاندان عصمت و طهارت خواهد بود.

 

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و میز خدمت توسط ستاد اقامه نمازجمعه میامی از دیگر برنامه های این هفته بود.

کد خبر 1080456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha