رفاهیات کارکنان شهرداری شیراز در اولویت قرار می گیرد

فرخ زاده گفت: توجه به رفاهیات کارکنان شهرداری شیراز، از اولویت ها اول شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، امروز (جمعه 8 مرداد) در بازدید از مجموعه رفاهی کارکنان شهرداری واقع در بوستان «طبیعت» گفت: توجه به رفاهیات کارکنان شهرداری شیراز، از اولویت ها اول شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز است.

منتخب شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز افزود: مجموعه رفاهی کارکنان شهرداری واقع در بوستان «طبیعت» شیراز توسط شرکت «پارس گستر» به عنوان پیمانکار شهرداری شیراز در حال آماده سازی است.

وی اضافه کرد: زمینه های بکر و گسترده ای در حوزه سرمایه گذاری در این بوستان فراهم است که بایستی برای عملیاتی‌شدن آن سریعا اقدام شود.

فرخ زاده اعلام کرد: طبق نظرسنجی انجام شده یکی از مطالبات جدی مردم شیراز احداث شهربازی مدرن و مجموعه ورزش های هیجانی است و باید از برنامه های اولویتی شهردار آینده شیراز باشد.

وی در ادامه این بازدید از تاسیسات سد تنگ سرخ، مجموعه های اقامتی هزینه شده و متوقف شده، قسمت ‌های تکمیلی طرح های گذشته و پارک گیاهان دارویی بیان کرد: با توجه به هزینه های بالای تجهیز کارگاه و نگهبانان و... هرچه سریعتر بایستی تکلیف این سد و تاسیسات مرتبط با آن مشخص شود.

فرخ زاده ادامه داد: در شرایط خشکسالی ذخیره آب به عنوان جایگزین موقت سد «درودزن»  و زنده نگهداشتن باغات در محور شمال غرب که به شدت با بی آبی مواجهه است و نیاز شهروندان به محیط های ورزشی، تفریحی و تفرجی و ... البته با نظر کارشناسان امر می تواند راه برون رفت و تعیین تکلیف این سد اختلاف برانگیز و سیاسی باشد.

وی تاکید کرد: در همه جای دنیا سدها و آب بندها با تمام ارزیابی های علمی و منطقی مخاطرات و اقدامات فنی و عمرانی موثر برای بالا بردن شرایط اطمینان ساخته می شود و این سد نیز از آن قاعده مستثنی نیست و باید کار به کارشناسان امر ارجاع شود.

کد خبر 1080464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha