شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پاسخ به شیطنت‌های استکبار جهانی قاطع عمل کرده است

حجت الاسلام محمدی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته است در پاسخ به شیطنت‌های استکبار جهانی و خباثت‌های برخی حکام منطقه قاطع عمل کرده است.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از ابتکارات امام راحل بوده است که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، منشاء برکات زیادی شده است.

 

امام جمعه طبس با اشاره به اینکه این نهاد به خوبی توانسته است مواضع کشور را در رویدادهای ملی و بین‌المللی به جهانیان اعلام کند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته است در پاسخ به شیطنت‌های استکبار جهانی و خباثت‌های برخی حکام منطقه قاطع عمل کند.

 

وی برگزاری باشکوه برخی مناسبت‌های ملی از جمله راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن،‌۱۳ آبان و روز قدس و ... را از دستاوردهای بزرگ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: اعزام سخنرانان برجسته به شهرستان‌ها و اعلام مواضع انقلابی به جهانیان در استان خراسان جنوبی همواره به خوبی انجام شده است.

 

حجت الاسلام محمدی اتخاذ و اعلام مواضع انقلابی را بسیار ضروری دانست و با تاکید بر اینکه این مهم،‌ همیشه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به موقع و بهنگام انجام شده است، ادامه داد: صدرو بیانیه‌ها و قطعنامه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف و تاکید بر حمایت و حرکت در خط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و پافشاری بر اهداف انقلاب همواره در طول این چهل سال در بدنه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متبلور بوده است.

 

وی به حضور نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات، حوزه علمیه و ... به عنوان اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد همچون یک زنجیر، با وحدت و انسجام در کنار دیگر نهادهای انقلابی با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر مواضع انقلاب پافشاری می‌کند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان طبس با اشاره به امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در نسل جوان که در سال‌های اخیر مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و است، تصریح کرد: رهبری در برخی برهه‌ها در سخنرانی‌های خود اعلام کرده اند که «گاهی خواص مردود شده‌ اند اما مردم از صحنه عقب نماند و سنگ تمام گذاشتند»، بنابراین علی رغم تمام مشکلات اقتصادی، تحمل مردم همچنان بالا است و مسئولان باید قدردان این مردم باشند.

 

وی تحقق همدلی و وحدت را برگرفته از آیات قرآن و مورد تاکید امام راحل و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت مردم در طول این سال‌ها موجب یاس دشمنان و تقویت پایه‌های نظام شده است و پاسدارای از اهداف انقلاب با تکیه بر همین مهم محقق خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1080477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha