خدمت رسانی بیش از یک میلیارد ریالی خادمیاران رضوی قائم شهر به یمن عید غدیر

فاضل زاده با بیان اینکه خادمیاران رضوی قائم شهر به یمن عید غدیر نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم، توزیع گوشت نذری، تهیه سبد کالا، ویزیت رایگان بیماران و... اهتمام داشتند، گفت: این خدمات عام المنفعه یک میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۱۲۹ هزار ریال هزینه دربرداشت.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد:خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر از مازندران همانند دیگر شهرستان های مازندران، طرح «اطعام غدیر» با محوریت ضیافت علوی و احسان رضوی را به نیابت امام رضا (ع)اجرا کردند و غذای گرم در سفره ی کوچک محرومان و نیازمندان قرار دادند .

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر افزود: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، اقدام به طبخ و توزیع ۳۶۳۰ پرس غذای گرم به ارزش ۸۱۸ میلیون ریال، بین نیازمندان کردند.

 

وی از برپایی ایستگاه صلواتی با صرف هزینه ای به ارزش ۳۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خبر داد و گفت: از مردم حین عبور از مقابل این ایستگاه، با بسته های فرهنگی و خوراکی پذیرایی شد.

فاضل زاده به همت والای خادمیاران رضوی این شهرستان برای نورافشانی آسمان شهرستان قائم شهر و روستاهای این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: خادمیاران رضوی کانون های محلی و موضوعی این شهرستان در روز پر خیر و برکت غدیر خم با استفاده از ظرفیت های منطقه و همیاری خیرین نیک اندیش، با ذبح یازده راس گوسفند به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال و تهیه ی ۱۹۰ بسته کالای کمک معیشتی به ارزش ۴۲۸ میلیون و ۴۹۹ هزار ریال و تهیه هدایایی به ارزش ۱۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال ، به بیش از ۳۶۰ خانوار جامعه ی هدف خدمت رسانی کردند.

 

وی از طرح ویزیت رایگان به مناسبت عید غدیر خبر داد و افزود: با اعزام تیم پزشکی شامل متخصصین ارتوپدی و گوش و حلق و بینی ، روانشناس و پزشک عمومی به یکی از محلات محروم شهرستان ، به چهل نفر نیازمند خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه گردید .

کد خبر 1080521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha