اجرای طرح «آقا حساب کردند» در محلات محمودآباد

هاشمی نسب گفت: خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد از آغاز شیوع کرونا تاکنون، با تسویه بدهی نیازمندان به سوپرمارکت ها و نانوایی های محلات این شهرستان در قالب با طرح «آقا حساب کردند» به دنبال رفع آلام محرومین هستند.

«سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی کنند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد از اجرای طرح «آقا حساب کردند» با هدف رفع گرفتاری مالی نیازمندان خبر داد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) باتوجه به مشکلات معیشتی نیازمندان به ویژه آسیب دیدگان کرونایی در مناسبت های مختلف به نیت امام رضا(ع) با مراجعه به سوپر مارکت های محلات شهری و روستایی بدهی نیازمندان را با حفظ کرامت آنها پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: اغلب کانون‌های محلی ۵۷گانه شهرستان محمودآباد شامل: انصارالحسین (ع)، کانون پنج‌تن، کانون مسجد امام حسین (ع) و همچنین روستاهای چاکسر، گالش‌پل، سرخ‌رود، ملاکلا، رودپشت، جونیکلا و  ... طرح «آقا حساب کردند» را در روز عید غدیر اجرا کردند.

هاشمی نسب گفت: مسئولان کانون‌های یادشده در راستای این طرح، با مراجعه به فروشگاه‌ها یا نانوایی‌های محلات، به‌مناسبت عید سعید غدیر و به نیابت از امام رئوف اقدام به پرداخت بدهی‌های یک یا دو نفر از محرومین آن محل کردند.

 

 

کد خبر 1080522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha