اجرای طرح مجازی «یکشنبه‌های قرآنی» در اندیمشک

عاطفی‌مهر از اجرای طرح «یکشنبه‌های قرآنی» توسط کتابخانه عمومی معرفت اندیمشک ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خبر داد و گفت: آموزش، حفظ و روخوانی قرآن کریم، قصه‌های قرآنی و تلاوت قرآن به صورت گروهی از جمله کلاس‌های این طرح هستند.

«شادی عاطفی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: تابستان سال‌های گذشته در بخش کودک کلاس‌های آموزشی متفاوتی را داشتیم اما امسال به دلیل شرایط کرونایی برگزاری حضوری کلاس‌ها ممنوع شده و فعالیت‌های خود را در فضای مجازی ادامه می‌دهیم.

 

مسئول کتابخانه عمومی معرفت کوی لور اندیمشک از اجرای طرح «یکشنبه‌های قرآنی» ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خبر داد و افزود: آموزش، حفظ و روخوانی قرآن کریم، قصه‌های قرآنی و تلاوت قرآن به صورت گروهی از جمله کلاس‌های این طرح هستند که برای شرکت‌کنندگان موثر خواهند بود.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های متفاوت مجازی توسط کتابخانه عمومی معرفت همزمان با دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر اذعان کرد: در این راستا پویش «غدیر یعنی ... شما بگو» با هدف آشنایی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ غدیر و مطالعه در زمینه‌های جایگاه غدیر، قصه غدیر، شعرخوانی، خوانش فرازی از نهج‌البلاغه و خطبه غدیر اجرا شد که مورد استقبال عموم شهروندان و هموطنان قرار گرفت.

 

عاطفی‌مهر تصریح کرد: همچنین با هدف معرفی هر چه بیشتر امیرالمومنین (ع) و آشنایی عموم مردم با ایشان، کتاب‌هایی با موضوع غدیر از طریق فضای مجازی به شهروندان و مخاطبان معرفی شد.

 

کد خبر 1080526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha