۶۰۰ میلیون تومان جهت کمک به نیازمندان بشرویه هزینه شد

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه درراستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه ۶۳۹ میلیون تومان طی دهه امامت و ولایت برای کمک به نیازمندان بشرویه هزینه شد، گفت: این اعتبارات برای تهیه ۲۴۱ سبد معیشتی، ذبح ۱۴۹ راس گوسفند و ۱۵ هزار پُرس غذای گرم هزینه شده است.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به منظور بزرگداشت دهه ولایت و امامت مراسم‌های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان بشرویه با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه بیان کرد: هر شب گروه های سرود نصر و احلی من العسل این شهرستان در سطح خیابان ها و میادین بشرویه به اجرای سرود با مضمون این دهه مبارک می پرداختند.

 

وی به اجرای رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری طی دهه ولایت و امامت اجرای رزمایش کمک های مومنانه در دستور کار پایگاه های بسیج این شهرستان قرار گرفت.

 

حسنی با بیان اینکه 241 بسته معیشتی طی دهه ولایت و امامت بین نیازمندان بشرویه توزیع شد، افزود: برای تهیه این بسته ها (برنج، ماکارونی، روغن، رب و چای) اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان هزینه شده بود.

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه بیان کرد: با کمک خیرین گوشت 149 راس گوسفند به ارزش کل ۳۵۴میلیون تومان در روز عید سعید قربان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

وی در پایان به بحث اطعام روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: در روز عیدسعید غدیر توزیع 15 هزار پُرس غذای گرم به ارزش ۲۲۵ میلیون تومان در راستای اجرای طرح اطعام غدیر بین نیازمندان این شهرستان در دستور کار پایگاه های بسیج قرار گرفت.

کد خبر 1080550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha