برخی با راه اندازی دعوا و اختلاف به دنبال نابودی اعتماد مردم به نظام هستند

جمالی پور در پیامی در آستانه آغاز به کار دولت جدید گفت: متأسفانه امروز در جامعه شاهد هستیم که برخی ها با رفتارهای تخریبی و راه اندازی دعوا و اختلاف، کمر به نابودی اعتماد مردم به نظام بسته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» استاندار قزوین در آستانه آغاز به کار دولت جدید پیامی را صادر کرد که متن پیام به شرح ذیل است:

 

وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ

«آیه ۴۶ سوره انفال»

متأسفانه امروز در جامعه شاهد هستیم که برخی ها با رفتارهای تخریبی و راه اندازی دعوا و اختلاف کمر به نابودی اعتماد مردم به نظام بسته اند.

 

عزیزانم جمهوری اسلامی خوشبختانه این موهبت را به ما داده که همه مشاغل حاکمیتی انتخابی باشند، به واسطه این موهبت مسئولیت ها در جمهوری اسلامی الحمدالله دائمی نیست هر دولت و‌ مسئولی که می آید روزی می رود این مهم دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

 

حتی دولت جدید هم که چند روز دیگر رسما کارش آغاز می شود در یک چشم به هم زدن زمانش پایان خواهد یافت، این دولت هم حتما در دوران مسئولیتش با موفقیت ها و ناکامی هایی روبرو خواهد بود، یقینا در طول دوران مسئولیتش بنا به مصالح کشور تصمیماتی خواهد گرفت که باب میل برخی ها نخواهد بود و این جزئی از مناسبات حکومت داری هست که باید در شرایطی آنی بر اساس منافع مردم تصمیمات مهم، خطیر و مصلحتی بگیرد. به نظر شما می شود با دولت به خاطرتصمیماتش برخورد کرد یا او را متهم به خیانت کرد حتی اگر تصمیمش دچار اشکال بشود.

 

تجربه ۴۲ساله کشور از دولت های مختلف همین است، همه دولت ها در دوران مسئولیتشان تصمیمات خوب و بد زیادی گرفتند که تصمیمات خوب آنها گاهی به خاطر برخی تصمیمات حساسی که گرفتند و در مسیر با مانع مواجه شده توسط عده ای متهم به خیانت و کم کاری شدند، فرقی نمی کند اصلاح طلب باشد یا اصولگرا، عده ای که تصمیمات دولت ها باب میلشان نیست از هر ابزاری برای ناکارآمد نشان دادن دولت و برخورد با آن بدون توجه به شرایطش استفاده می کنند

 

در این دعوا ها بازنده نظام و مردم و‌برنده متاسفانه دشمنان بودند.

 

امروز و در آستانه آغاز به کار دولت جدید کشور نیاز به آرامش، بردباری و انسجام ملی دارد، دعوا و اختلاف همانطوری که خداوند در قرآن و در آیه فوق فرمودند جامعه را از هم می پاشاند و ارزش ‌های وحدت بخشش را از بین می برد.

 

خوشا به حال افرادی که در طول مسیر زندگی شان نماد بردباری، وحدت و انسجام جامعه خود هستند و انصاف و تقوا را نسبت به دیگران حتی مخالفان و دشمنانشان با متانت رعایت می کنند و آخرتشان را به دنیای خود و دیگران نمی فروشند.

امیدوارم همه ما در زمره این افراد باشیم.

ان شاءالله

 

هدایت الله جمالی پور                 

استاندار قزوین

کد خبر 1080554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha