افتخار آفرینی دانش آموزان شیروانی در مرحله دوم المپیاد های علمی

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان، از افتخار آفرینی دانش آموزان شیروانی در مرحله دوم المپیادهای علمی خبر داد.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: افتخار آفرینی بی نظیر و غرورآفرین دانش آموزان شیروانی در آزمون مرحله دوم المپیادهای علمی متوسطه (2) در سال تحصیلی 1400-1399 در مرحله دوم المپیادهای علمی سال با اختلاف بالا سر آمد استان شدند و برگ زرین دیگری برای دستگاه تعلیم و تربیت این  شهرستان رقم خورد.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد: 9 عنوان توسط  هشت دانش آموز شیروانی در دومین مرحله پذیرفته شده که این نتیجه در طول تاریخ آموزش و پرورش بی سابقه است و از 11 عنوان پذیرفته شده استان 81 درصد پذیرفته شدگان شیروانی هستند که باعث شده این شهرستان با اختلاف بالا در رتبه اول استان قرار بگیرد.

 

نادری خاطرنشان کرد: دستیابی به این موفقیت بزرگ و ارزشمند مایه مسرت و شادمانی‌ است و خدا را شاکریم که نام شیروان به واسطه این موفقیت در سطح کشور درخشید.

 

وی تصریح کرد: این آمار قبولی در مرحله دوم المپیادهای علمی دانش آموزی، قطعا آماری رقابتی در بین بهترین مدارس کشور خواهد بود چرا که قبولی شهرستان از تعدادی از استان ها نیز بیشتر است.

 

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و غرور آفرین به فرهنگیان، دانش آموزان، دبیران، اولیا، مدیران مدارس، مردم فرهنگ دوست شیروان و به صورت ویژه دانش آموزان پذیرفته شده و خانواده های آنان، ابراز امیدواری کرد با تلاش و کمک همگان ان شاء الله شاهد درخشش بیش از پیش این دانش آموزان در مرحله سوم و بین المللی باشیم.

کد خبر 1080601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha