کمک های مومنانه فعالان کانون های مساجد در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

سقاء گفت: کمک های مومنانه شامل نذورات، بسته های معیشتی و بهداشتی و غذای گرم همزمان با عید سعید غدیر خم در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک های مومنانه شامل نذورات، بسته های معیشتی و بهداشتی و غذای گرم همزمان با عید سعید غدیر خم در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کمک ها با همکاری فعالان کانون های مساجد با همدلی خیرین در سراسر استان با مناسبت عید سعید خم در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

 

این مقام مسئول ادامه داد: تهیه و پخت غذای گرم با همکاری فعالان کانون های مساجد از دیگر موارد بود که به همین مناسبت انجام و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به ویژه اهدای ماسک توسط اعضای کانون های مساجد در مناطق مختلف استان از دیگر فعالیت های خیرخواهانه به مناسبت عید سعید غدیر خم بود.

 

 

وی اظهار داشت: از همکاری خیرین و فعالان کانون های مساجد که در این فعالیت نیکوکارانه مشارکت داشتند تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم این فعالیت ها همچنان توسط گروه های جهادی کانون ها ادامه داشته باشد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی در تهیه و توزیع این فعالیت های خداپسندانه از مهمترین اولویت های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بود.

 

کد خبر 1080645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha