تداوم ممنوعیت سفرهای دربستی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب کرمان

مجتبی محمودی گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا تردد اتوبوس‌های دربستی از منطقه جنوب استان کرمان و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی محمودی» گفت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا تردد اتوبوس‌های دربستی از منطقه جنوب استان کرمان و بالعکس تا اطلاع ثانوی ممنوع است و بر همین اساس گشت های راهداری و ترابری از ورود و خروج اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی دربستی و کاروانی از جنوب کرمان و بالعکس جلوگیری می کنند.



معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: روند افزایشی کرونا با توجه به شیوع مجدد این ویروس و اعلام ستاد کرونا هرگونه سفر دربستی به جنوب کرمان ممنوع بوده و شرکت‌های مسافربری منطقه حق صدور صورت وضعیت دربستی را ندارند و در صورت مشاهده به شدت برخورد می شود.


وی با اشاره به برخی اقدامات افراد فاقد مجوز کار در حوزه گردشگری و زیارتی مبنی بر صدور اطلاعیه های اعزام کاروان های زیارتی، خاطرنشان کرد: برخورد و جلوگیری از فعالیت این افراد در حیطه دستگاه های مسئول است و مجموعه راهداری و حمل و نقل موظف است تا از ارائه خدمات دربستی اتوبوس جلوگیری کند.


محمودی ابراز کرد: از سر کاروان‌ های منطقه که اقدام به اعزام زائر به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی می کنند درخواست می کنیم تا اطلاع ثانوی از اجاره کردن اتوبوس‌های منطقه و خارج از استان خودداری کنند چرا که ضمن هشدار و ابلاغ قانونی به شرکت های جنوب کرمان طی هماهنگی به عمل آمده با پلیس راه از تردد این گونه اتوبوس‌ها به منطقه جلوگیری می شود.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به فعال بودن تیم ها و گشت های کنترلی راهداری و ترابری به صورت محسوس و نامحسوس در مبادی ورودی و خروجی شهرستان های جنوبی استان کرمان، اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد کرونا محدودیت های اعلام شده در حوزه حمل و نقل مسافر با جدبت دنبال می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان و شرکت ‌های حمل و نقل مسافر متخلفان ضمن طی مراحل قانونی به کمیسون های ماده ۱۱و ۱۲ معرفی می شوند تا به صورت جدی در زمینه عدم تمکین از مصوبه ستاد کرونا پاسخگو باشند.


وی عنوان کرد: تاکنون پرونده تخلف ۳ شرکت حمل و نقلی و ۵ نفر از رانندگان متخلف به کمیسیون تخلفات ماده ۱۱و ۱۲ ارجاع داده شده است.


محمودی در خاتمه از مردم خواست موارد تخلفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل جنوب استان کرمان را به شماره ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا گشت های راهداری و ترابری ضمن رصد تخلفات اقدامات قانونی را انجام دهند.

کد خبر 1080649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha