مسکن مقاوم سازی شده روستایی و محرومان استان به بهره برداری رسید

با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار اردبیل و مسئولان استانی، ۶۱ هزار و ۲۰۰ مین واحد مسکن مقاوم سازی شده و ۲ هزار و ۵۰۰ مین مسکن محرومان در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در آیین بهره برداری از  مسکن مقاوم سازی شده روستایی و محرومان استان، با یادآوری مجاهدت های رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اقدامات وی را الگویی تاثیر گذار برای مدیران توانمند عنوان کرد.

 

استاندار اردبیل با اشاره به بهره برداری از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان، اظهار کرد: سهمیه استان در این خصوص سه هزار واحد است که اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای اجرای ۵۰۰ واحد دیگر انجام شده است.

 

این مقام مسئول اجرای این واحدها را در محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی استان با اهمیت خواند و سرعت بخشی به این اقدام را ضروری دانست.

 

در این آیین که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور استان های دیگر کشور برگزار شد، بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده و ۶۱ هزار و ۲۰ مین واحد مسکن محرومان در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

کد خبر 1080659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha