توزیع پنج هزار غذای گرم و چهار هزار اقلام فرهنگی در شام غدیر

نبی زاده گفت: گروه جهادی «وارث غدیر» به مناسبت عید سعید غدیر اقدام به توزیع پنج هزار غدای گرم و حدود چهار هزار اقلام فرهنگی در شام عید غدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده زهرا نبی زاده»، در مراسم برپایی ایستگاه صلواتی خودرویی در شیراز گفت: ایستگاه صلواتی خودرویی در شیراز به همت جمعی از افراد جهادی تهران و قم برپا شده که زحمات بسیاری کشیده اند.

مسئول گروه جهادی «وارث غدیر» افزود: ایستگاه صلواتی خودرویی در شب و شام عید غدیر برپا بود و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و توزیع شبانه حدود 2 هزار اقلام فرهنگی از جمله پیکسل، پوستر، کاردستی، بادکنک و غیره از جمله بخشی از فعالیت های گروه جهادی «وارث غدیر» در شیراز است.

وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم غدیر را آنچنان پررنگ کنیم که محیای دولت ظهور شود و باید بر روی موضوع غدیر کارهای گستره ای صورت گیرد.

نبی زاده تاکید کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی کاملا به صورت جهادی و با همت خیرین صورت گرفته و تاکنون بیش از پنج هزار بسته معیشتی میان اقشار مختلف مردم در این ایستگاه توزیع شده و همچنین بیش از 50 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

وی با ابراز گله مندی از مسئولان ذیربط در برپایی ایستگاه صلواتی گفت: هیچگونه حمایتی برای برپایی ایستگاه صلواتی از سوی مسئولان نشده است تاحدی که ما تمام برنامه های خود را محیا کرده بودیم تا در خیابان «معالی آباد» این ایستگاه را برپا کنیم اما اکنون زیر یک پل بر پا شده است.

 

کد خبر 1080710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha