اجرای برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس با محوریت مردم

کریمی از اجرای برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس با محوریت مردم و مشارکت عمومی خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» در برنامه عصرانه شعر غدیر و رونمایی از کتاب مجموعه شعر گلوله های ممنوعه، گفت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت و دفاع مقدس باید همواره در دستور کار قرار گیرد و ایام غدیر و دهه ولایت نیز فرصت مناسبی برای این مهم است.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: کنگره ملی نقش امام و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس کار بزرگ و بسیار ارزشمندی بود که توسط مجموعه استان انجام شد و از ابتدای سالجاری نیز برنامه های ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، با محوریت ادامه راه کنگره شهدای استان و با حضور دستگاه های مختلف تشکیل شده است.

 

وی ادامه راه کنگره شهدای استان مرکزی را یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد کنگره دانست، و اضافه کرد: سال گذشته از طریق ستاد چهل سالگی دفاع مقدس و امسال تحت عنوان ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت این موضوع دنبال می شود.

 

این مقام مسئول  ادامه داد: رهبر انقلاب با تاکید بر ادامه راه کنگره نقش امام و شهدا، همه مردم و مسئولان را مخاطب قرار داده اند بنابر این همه اقشار جامعه در این رابطه وظیفه دارند.

 

کریمی گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس را ضروری دانست و بیان کرد: این برنامه ها باید با محوریت و حضور و مشارکت گسترده مردم صورت گیرد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امروز در شرایط کنونی جامعه؛ همگان وظیفه سنگینی در قبال این مسئله داریم و آنچیزی که مهم است باید همه توان را با محوریت مردم برای گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت پای کار بیاوریم.

 

کریمی با اشاره به اینکه در سالجاری رویکرد اجرای برنامه ها کاملا مرد است، بیان کرد: تجربیات گذشته نشان داده است که هر اقدامی با محوریت مردم انجام شود قطعا ماندگار خواهد بود.

 

گفتنی است،به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و در راستای برنامه های تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور تبیین ارتباط فرهنگ دفاع مقدس با واقعه مهم غدیر و ولایت شعرخوانی شعرای برجسته استان با موضوع غدیر و دفاعدمقدس برگزار شد.

 

همچنین در راستای تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی از کتاب مجموعه شعر گلوله های ممنوعه انجام شد.

کد خبر 1080714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha